Biochacking.coach
KONTAKT & MEDIA
w mediach
WYWIAD DLA XYZ
Biohackerka wchodzi na rynek napojów funkcjonalnych w Polsce. Sven Hannawald i Lothar Matthäus mają pomóc
Klaudia Saferna, polska biohackerka na stałe mieszkająca w Niemczech i zarządzająca firmą z branży automotive, planuje podbój rynku napojów funkcjonalnych. Jej produkty są już dostępne w niemieckich i austriackich sieciach handlowych – teraz przyszedł czas na ekspansję w Polsce.
WYWIAD DLA executive magazine
Liderka mimo wszystko.
O tym, co dzieje się, gdy kobieta przestaje czekać na idealne warunki. Klaudia Saferna – przedsiębiorczyni, współwłaścicielka marki napojów BLITZbee i biohackerka
WYWIAD DLA zeberka
,,Biohacking był dla mnie początkiem odzyskiwania siebie”. O przejmowaniu kontroli nad własnym ciałem i umysłem opowiada Klaudia Saferna
Myśl o hakowaniu ciał i umysłów, brzmi jak niebezpieczna zabawa w Matrixa, ale porywa coraz więcej osób, które pojęcie biohackingu odmieniają przez wszystkie przypadki, deklarując przy tym jego pozytywny wpływ na zdrowienie ciała i umysłu. Na świadome zmiany w życiu decydują się ci, którzy nie chcą czekać aż magiczna siła odmieni ich los. Jedną z osób, które zdecydowały się na wzięcie spraw we własne ręce jest Klaudia Saferna, mama, biohackerka i przedsiębiorczyni.
WYWIAD DLA radio eska
Z Klaudią Saferną o biohackingu. Jak naturalne techniki mogą poprawić twoje zdrowie
Klaudia Saferna to ogromna pasjonatka biohackingu, który odmienił jej życie. Zainspirowana pracą pioniera tej dziedziny, Dave’a Aspreya, zaczęła dostrzegać, jak kluczowa jest holistyczna troska o zdrowie, energię i samopoczucie. W rozmowie z nami Klaudia dzieli się swoją i historią i drogą, która doprowadziła ją do biohackingu, przybliża jego wpływ na kobiece ciało oraz podpowiada, jak proste zmiany mogą poprawić jakość życia.
WYWIAD DLA business woman life
Rozwój to klucz do wielkich rzeczy
Psycholog z wykształcenia, biohackerka, współwłaścicielka marki napojów BLITZbee i dyrektor operacyjna w firmie technologicznej Key Solutions Group, która uważa, że zdrowy styl życia, konsekwencja i jasno określone cele są podstawą sukcesu zarówno na polu biznesowym, jak i w życiu osobistym. Jej postawa i działania mogą stanowić inspirację dla innych kobiet, które chciałyby wziąć życie we własne ręce i realizować się na wielu płaszczyznach.
WYWIAD DLA REPUBLIKA KOBIET
Biohacking to styl życia, a nie chwilowa moda
Czy w dzisiejszym przebodźcowanym i szybkim świecie możliwe jest, aby żyć pełnią energii, skutecznie zarządzać stresem i działać na najwyższych obrotach? Klaudia Saferna, pasjonatka biohackingu, przedsiębiorczyni i współwłaścicielka marki BLITZbee, udowadnia, że tak. W rozmowie z nami opowiada, czym jest biohacking i jak zacząć go stosować.
WYWIAD DLA spiders web
Pamiętacie Svena Hannavalda? Będzie reklamował markę wymyśloną przez Polkę
Napoje funkcjonalne, dostarczające dodatkowe korzyści zdrowotne, cieszą się na rynku coraz większą popularnością. Swoją szansę chce też wykorzystać współtworzona przez Polkę marka BLITZbee. Najpierw jej twarzą stał się znany na całym świecie były piłkarz. Teraz przyszedł czas na byłego skoczka narciarskiego.
WYWIAD DLA wiadomości spożywcze
Marka BLITZbee ma nowego ambasadora. To znany skoczek narciarski
Sven Hannawald – legendarny skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator prestiżowego Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee – marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. Firma, której współwłaścicielką jest Klaudia Saferna, dynamicznie rozwija swoją obecność na europejskim rynku, a nowy ambasador będzie wspierał jej misję promowania świadomego i zdrowego stylu życia.
WYWIAD DLA business info
Zachód się śmieje, a może zazdrościć.
„Dalej funkcjonuje przekonanie, że Polska jest trochę Trzecim Światem”, „jesteśmy dużo dalej”, „w Niemczech wielu rozwiązań nie ma, jak na przykład mObywatel, e-pacjent”, „w pracy panowie 50+ najczęściej nie chcą na mnie spojrzeć”, „czasami czuję się jak taka broszka, ozdoba dla moich kolegów, na którą warto od czasu do czasu spojrzeć, bo ładnie wygląda”. O łączeniu stanowiska kierowniczego w branży automotive z prowadzeniem własnego startupu, życiem zgodnie z nurtem biohackingu, macierzyństwem i rozwijaniem konta na Instagramie w rozmowie z Natalią Ziółkowską opowiada Klaudia Saferna.
WYWIAD DLA strona kobiet
Wyobraź sobie, że każdego dnia możesz czuć się bardziej wypoczęta, skoncentrowana i pełna energii – bez stosowania skomplikowanych diet czy drogich suplementów. Biohacking to sztuka optymalizacji organizmu.
WYWIAD DLA mam biznes
„Sukces zaczyna się w naszej głowie, dlatego kluczowe jest budowanie pewności siebie i nieuleganie wewnętrznym ograniczeniom” – Klaudia Saferna, psycholog, przedsiębiorczyni, biohackerka
COO w firmie Key Solutions Group. Właścicielka marki BLITZbee. Z pasji biohackerka. To tylko kilka ról Klaudii Saferny, która opowiada w rozmowie z MamBiznes jak pogodzić wszystkie obowiązki zawodowe z codziennym życiem.
WYWIAD DLA sport marketing
Ikona niemieckiego futbolu i polska businesswoman łączą siły – Lothar Matthäus ambasadorem marki BLITZbee
Legendarny piłkarz Lothar Matthäus rozpoczął współpracę z BLITZbee – producentem innowacyjnych i naturalnych napojów funkcjonalnych, które podbijają międzynarodowy rynek. Marka, której współwłaścicielką jest Polka – Klaudia Saferna, tworzy zdrowe napoje na bazie naturalnych składników. Matthäus jako ikona światowego futbolu został ambasadorem BLITZbee, aby wspólnie z jej twórcami podnosić świadomość na temat zdrowego stylu życia i żywności funkcjonalnej.